::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

maandag 28 juni 2010

Sunday Kind Of Love

Beste trouwe lezers, ik deel vandaag met jullie een liefdesliedje. Wie mij een beetje kent, zal wel weten dat ik normaal nooit naar melige muziek luister, en al zeker niet naar liedjes over liefde. Maar vandaag maak ik dus een uitzondering. Luister en geniet. Dat is geen bevel, wel een aanbeveling. Nu ik het zo schrijf, vind ik het wat vreemd dat het woord bevel in het woord aanbeveling zit, maar daar hebben ze vast zelf niet voor gekozen. Enfin:

En omdat ik dan toch in de stemming ben, deel ik ook volgend stukje hoofse minnelyriek, dat ik schreef na het beluisteren van het liedje.

Weet je nog, die keer?

Samen bloot, maar wel met kousen,
elkaar zo zien, ongezouten.
Ik beet zachtjes in je tepel,
m'n buik plakte aan de zetel.
Toen zo ongenaakbaar samen,
zweet druppelde in m'n haren.
En in mij liet ik je gedijen
tot je kwam, liet ik je leiden.

Daarna at je macaroni van m'n billen,
om zo je honger nog een keer te stillen.

Weet je 't nog, die keer?
Want ik weet het niet meer.

Tschüss!

Geen opmerkingen: