::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

zondag 18 mei 2008

Ambitieus

Lieve medemens, om de een of andere reden heb ik het fantastische plan opgevat om mijn hele BA paper te schrijven in 1 week tijd. Het voorbereidende werk is al gebeurd, alles moet gewoon nog uitgeschreven worden. Volgens mijn berekeningen (eerlijk gezegd, die van de rekenmachine want ik kan niet hoofdrekenen) moet ik, om aan een totaal van 8000 woorden te komen, ongeveer 1142 woorden per dag schrijven om het onding volledig af te krijgen in zeven dagen. Het is 15u00 en ik heb er al 500 voor deze dag. Ik ben het ook al een beetje beu. Spannend he! Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen! Aantal genuttigde tassen koffie: 5
Dit wordt vast even boeiend en meeslepend als een aflevering van Flikken. Ahum.
Toodles!

Geen opmerkingen: