::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

zondag 11 mei 2008

Roeping gevonden!

Beste vrienden en andere aangelanden, ik heb heuglijk nieuws!
Ik heb mijn roeping gevonden! Ik word dichter. Juicht en jubelt, ik heb een Doel in het leven (met de grote D van Donsdeken). En nu ik een doel heb, kan ik mij voor honderd procent geven en mij volledig storten op wat ik wil bereiken. Wat een positiviteit! Maar, maak je geen illusies, het is heus niet zo makkelijk om dichter te worden. Het zal een lang en moeilijk proces zijn voor me. Ik heb immers geen taalgevoel en ik kan ook niet echt goed spellen. Maar ik ben aan het leren en weldra zullen deze kleine obstakels slechts bijzaken zijn! Hoera!
Hierbij trakteer ik jullie op mijn eerste stapjes richting volgroeid dichterschap:

Een hel wit licht

Zoals in de glanzende oppervlakten
van natgeregende huid,
die we deelden
in de schemer van ons verlangen,
gedreven door schaamte,
gekleurd door gevolgen,
blijft er ons enkel voor ogen:
een hel wit licht.

Best bijzonder, niet waar? Best wel.
Adios!

Geen opmerkingen: