::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

dinsdag 3 juni 2008

Festijn der vreugde

De geneugten van het leven zijn niets vergeleken met de geneugten van het zijn. Het zijn? Is dat niet hetzelfde als het leven? Neen. Dat is het niet.
Maar goed. Ik meld mijn surfende fanclub het volgende: Ik zou gaarne trouwen met een jongeheer die de naam Edelbert von Knickerbacker draagt. Indien je zo iemand kent, gelieve hem met mij in contact te brengen. Ik zal hem niet opeten. Dan zou ik behoorlijk voor aap staan tijdens het trouwfeest, ahja. En is er iets ergers dan voor aap staan? Misschien achter aap staan, maar dat blijft tot nu toe onbevestigd. Wat ook onbevestigd blijft is het nut van Duitse geschiedenis. Werkelijk, alsof er daar nu iemand door geboeid is? Het is niet alsof de Duitsers de wereld hebben proberen veroveren of een soort gigantische doelgerichte genocide op touw gezet hebben? Een scheet in een fles, die Duitse geschiedenis. Maar goed, het Ministerie van Onderwijs en ook de Algemene Kennis willen dat ik me in deze stof verdiep en verdiepen zal ik doen. Maar niet te diep. Dat is vast slecht voor je karma. Met dat in het achterhoofd ga ik een slaatje van heilbot, schoensmeer en yakkentong gaan eten.
Edoch, ik zeg u geen vaarwel vrienden,
wij zien elkander weer.
Tschüss

1 opmerking:

Eve zei

Edelbert von Knickerbacker klinkt vrij Duits. duuus.. misschien heeft uw echtgenoot in spe wel nazistische roots ofzo. Nee Roza, ik raad je die Edelbert von Knickerbacker af. Hou het maar bij Wim. Dit is natuurlijk maar een goede raad, u belist zelf of u die volgt of niet. Maar als u besluit om te blijven zoeken naar Edelbert von Knickerbacker, dan sta ik als 3vrouwen achter u!
Met vriendelijke groeten, Eve x