::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

vrijdag 25 mei 2007

Alsof 't allemaal nog niet erg genoeg is...

Verdorie nog aan toe, brak ik daarnet mijn nagel! Dat is altijd een beetje huilen. En ik huil eigenlijk niet graag, dan droogt mijn huid uit. Niet dat ik mijn huid zo belangrijk vind, maar ik denk dat ik die nog zal nodig hebben de komende dagen.
Daarnaast wou ik toch nog graag even vermelden dat ik al sedert enkele jaren bezig ben met een toch ietwat ambitieus project: ik ga leren kogelstoten! Ik weet niet hoe het gekomen is, maar deze sport fascineert mij enorm. Ik kijk al uit naar de dag waarop ik de kogel ook daadwerkelijk kan optillen zonder bijna te moeten urineren van al die inspanning. Niet dat ik vaak urineer, helemaal niet zelfs. Daarvan droog ik nog meer uit, dan van huilen.
Voor de rest heb ik vandaag geleerd over Zwitserland en Oostenrijk, daarna heb ik geleerd over de mannelijke psyche (niet zo'n diepgaande stof, jammer genoeg) en ook over Mega Mindy. Ik denk dat laatstgenoemde wel eens als het hoogtepunt van deze dag beschouwd kan worden.
Tschüss.

Geen opmerkingen: