::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

zondag 27 mei 2007

De wreedheid der natuur

Gisteren zag ik op tv (ahja!) een documentaire en 't ging over orka's die babyzeerobjes ontvoerden om mee te spelen. En met spelen bedoel ik meters in de lucht smijten en terug opvangen. Als ze dan uitgespeeld waren, zetten ze die baby's gewoon terug op het strand. Dat is zó onaardig. Conclusie: zeedieren zijn des duivels. Gevolg: meer vis eten. Vis is goed voor het menselijk brein. Daarom zijn mensen superieur aan dieren, omdat dieren goed zijn voor ons brein. En omgekeerd is dat niet zo. Zo is het maar net.
Daarnaast wil ik ook nog even vermelden dat ik nog niet zoveel verder ben geraakt in mijn kogelstootambities, maar ik heb wel al enkele goede receptjes voor een heerlijke yakschotel. Ik zal mijn culinaire hoogstandjes gauw met de wereld delen.
Nu rest er mij enkel nog:
Over en uit.

Geen opmerkingen: