::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

woensdag 30 mei 2007

Daar zijn we weer ~

Voilà, Huppekee, Huplahoi!
'T is weer blok en dat betekent dat het weer tijd is voor grasmaaiers, kettingzagen, slijpschijven en ander lawaaimakend gereedschap! Er gaat immers niets boven eventjes enkele ochtendelijke uurtjes haagscheren of grasmaaien om goed wakker te zijn. Daarenboven is vandaag de ideale dag want de zon schijnt en de temperaturen stijgen. Het is immers niet leuk om slijp te schijven als het wat frisjes is want dan zetten de mensen hun raam niet open en kan je de lieflijke tonen van je creatieve uiten niet met de wereld delen. En met de wereld bedoel ik studerend Gent. Gelukkig is het woensdag en kunnen we ook genieten van zoetgevooisde kinderstemmetjes na twaalf uur 's middags. Heerlijkheid.

Overigens ben ik niet altijd een verbitterde en nietsverdragende student.
- echt waar!
o_O

1 opmerking:

sofie zei

slijpschijven is als hoogstaande kunst.
naast vloeren schuren en elektriciteit leggen heb ik geen andere hobbys
stop ermee mijn meest favoriete hobby te discrimineren door hem af te doen als lawaai
dit is namelijk denigrerend en onfatsoenlijk
daarenboven denk ik van u, ooo zo vooraanstaande student dat jij heel kortzichtig bent. U kan gewoon niet genieten en u beseft niet welk voorrecht u hebt om van deze geluiden mee te kunnen genieten.

mijn excuses aan alle doven. Voor jullie is de slijpschijfgemeenschap een methode aan het ontwikkelen zodat ook jullie kunnen meegenieten van deze zoetgevoisde hemelse klanken.
ooit zullen ook jullie kunnen meeprofiteren van de vooruitgang van de technologie.

studeren is bagger^^