::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

zondag 20 mei 2007

उसे थिस बटन तो टाईप इन हिंदी - wijs!

Sommige mensen zullen beweren dat enkel de rijken van geest een blog zouden moeten hebben. Niets is minder waar! Op het internet is er plaats voor alles en iedereen. Openmindedness, dat zou ik zeggen als ik pseudo-hippe Engelse woorden zou willen gebruiken.
Overigens moet er meer geijverd worden voor yak- en zwaardvisschotels op restaurant.
(- echt waar!)
Daarnaast wil ik toch nog even meegeven wat ik vandaag allemaal gedaan heb: Ik ben opgestaan, dat was zo omstreeks negen uur, daarna heb ik ontbeten, dat was zo omstreeks cornflakes en melk, daarna heb ik kleren aangedaan, dat was zo omstreeks de badkamer, vervolgens ben ik naar boven gegaan, dat was zo omstreeks tien uur, toen heb ik mijn computer aangezet, dat was zo omstreeks de on/off knop en toen ben ik gaan zitten, (dat was zo omstreeks mijn stoel, maar dat lijkt me nogal wiedes) en toen ben ik blijven zitten en heb ik aan een taak gewerkt, dat was zo omstreeks duitse taalvaardigheid II. Einde. (dat was zo omstreeks het punt op het einde van de zin)

4 opmerkingen:

Prinses Patty zei

Ah Rosie jij kieken xD
Wete da ik effectief gisteren dacht 'ik ga mij ook ne keer zo'n blog-ding beginnen' en dan doet gaaj et, wat een gelijklopende geesten toch ^_________^
Nujah, taken zijn bagger, buffels zijn eng, chocola is lekker en ik ben moe ^^
Veel blogplezier nog !
Kussen !
de i xD

sofie zei

Nu moet ge u blog onderhouden^^
Kheb da nodig voor mijn studiepauzes^^
Yak eten is barbaars zeg k u! Want yakken zijn dieren en dus wanneer ge een dier eet wordt ge zelfs een beetje dier vanbinnen^^

Er komt mss een nieuwe eurosong regel. Voor zij die(lijk mij) niet tegen hun verlies kunnen. Namelijk een aparte stemronde voor Oosteuropa. Mss zijn west europese liederen gewoon slecht^^

kussen voor jouw, zwaardvislover

Unknown zei

Je blog heeft men leven veranderd. Jarenlang zocht ik al naar antwoorden op men levensvragen en ik dacht dat internet me zou helpen. Google, wikipedia, blogs... Niks hielp:( Tot nu! Dank je mevrouw!

Dieter zei

Verhip! Verwoed begon ik hier te typen, maar wat bleek? ik moest me eerst nog registreren... Goed, nu dat acter de brede rug is, kan ik aan mijn levenswerk beginnen:
Jouw blog is vet geil, Roza! Laat ons beginnen met daar vooral al eerlijk over te zijn! Al die levenswijsheden die hier te rapen liggen, op zulks een prachtig versierde blog! En op zo'n erudiete, eloquente (en wederom: vet geile) manier gebracht! Ik dank je Roza, voor het brengen van licht in het leven van een moe getergde, lichtelijk hyperventilerende edoch immer elegante studerende Adonis! Vele zoenen, en blijf het internet met spam vullen:)