::

beschrijfsels en gedachtenwier
ook al interesseert het je geen zier
toch lees je het hier

donderdag 24 mei 2007

Geeuwheid

Goeiemorgen, joepiejeej, laa-dee-dah!
Vreselijk nieuws: het mooie weer is terug! De zon schijnt en het is warm. De horror.
Mooi weer + studeer = geen plezeer!
** fascinerend blokweetje: European languages with nasal vowel phonemes include French, Portuguese and Polish. **
"Bijleren, men kan het maar leren", zeg ik altijd.
(Altijd. - echt waar!)
Voorts heb ik vanmorgen yoghurt gegeten (goed voor de innerlijke innerlijkheid) en heb ik eventjes gedaan alsof ik een elfje was, gewoon zomaar. Gisteren heb ik ook leuke dingen gedaan, zoals daar zijn studeren, eten, urineren en filosoferen. Alsook koffie drinken en aangevallen worden door een oude hond met astma.
Zou confituur ook gemaakt kunnen worden van dieren?

Huplahoi.

1 opmerking:

sofie zei

ik ben er weer eens in geslaagd mijn eerste post kwijt te raken
kwijt in cyber space zeg k u^^

maar als antwoord op u vraag
Tuurlijk is het mogelijk van dieren confituur te maken. Het is een kwestie van alles lang genoeg pletten, op die manier kan men van alles confituur maken.
Wel is het aan te raden genoeg suiker toe te voegen, een kwestie van harde stukjes te verdoezelen en vreemde smaken weg te nemen.

Wanneer u de hond in kwestie aan het pleten bent doe het dan in koelen bloede, het is immers verkeerd om hierbij emoties te vertonen..
het uiten van emoties wijst immers op labiliteit men zou in het beste geval nog kunnen spreken van furoris brevis oftewel onweerstaanbare drang.
En die mensen hebben begeleiding nodig. Dus sluit alle emoties buiten zodat u moreel verantwoord honden kan pletten^^

groet en kus